United in Pink (and Purple and Orange!)

Nejdå, jag har inte glömt dagens rosa inlägg. Men just nu har jag en härlig period av intensivt pluggande precis varje dag framför mig. Nästa vecka står både tenta och seminarie på schemat, och veckan efter det är det hemtenta och grupparbete för inlämning. Har haft den där välbekanta känslan av tentaångest på ingång de senaste dagarna! 
 
Nu tänkte jag visa den hastigt ihopslängda designen jag gjorde på China Glaze Awakening när jag bar det. 
 
 
 
 
Som sagt mycket mycket improviserad. Men mestadels rosa är den! Jag svampade på ett par andra färger, minner sviker mig så klart, och sen gjorde jag ett par streck lite hursom med några art liners jag hade stående. Blev faktiskt ganska nöjd med resultatet, även om jag tröttnade ganska snabbt förstås, men det gör jag ju nästan alltid. :) 

Kommentarer
Postat av: Helena

Tänk vad lite streck kan pigga upp en manikyr.

Svar: Verkligen, det är så underskattat! ^^
Honmednaglarna

2014-10-22 @ 14:58:08
URL: http://www.lackycorner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0