Pipe Dream Polish High Roller

Idag är det gröööönt! Eller ja, jag visar grönt på bloggen i alla fall. :) Här kommer ytterligare ett lack från härliga Pipe Dream Polish
 
 
 
 
 
 
Färgerna på första och tredje bilden är bäst överensstämmande; jag väntade mig att detta skulle vara ett neonlack då övriga lack i denna kollektionen jag har har varit det, men även om den gröna färgen hos High Roller är väldigt intensiv och härlig skulle jag inte kalla den neon. Detta är tre lager. Lacket är lättkontrollerat, men det torkar väldigt snabbt så viss risk för att dra med sig lacket och få kala fläckar finns om man grejar runt för mycket. Det torkar halvmatt; detta är utan överlack. 
 
En härlig färg och ett bra lack, men inte en neon som sagt. :) 

Kommentarer
Postat av: Helena

Nope, inte neon, men väldigt fint ändå!

Svar: Jajjemen, jag är ju svag för grönt också, även om det inte är neon ^^
Honmednaglarna

2014-10-15 @ 11:39:24
URL: http://www.lackycorner.com
Postat av: Karin || Vacker & Underbar

Så otroligt vacker!

Svar: Svårt att inte gilla grönt! :)
Honmednaglarna

2014-10-15 @ 21:08:40
URL: http://vackerunderbar.se
Postat av: the Nailpolish Saga

Väldigt fint =) Jag gillar sådana här knalliga färger!

Svar: Tack! Jag också! :)
Honmednaglarna

2014-10-15 @ 23:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0