Cirque Dear Dahlia

Eftersom Edgy Polish har "kampanj" på alla rosa lack hela oktober; kampanj i meningen att de skänker 10 kr för varje sålt rosa lack, såg jag en anledning att köpa detta rosa, Dear Dahlia från Cirques Kontiki-kollektion. Om jag ska vara helt ärlig var jag inte jääättesugen på det, men jag brukar gilla Cirque så ville ge det en chans. :) 
 
 
 
 
 
 
Dear Dahlia är ett rosa lack med vissa hintar till blått skimmer, åtminstone i flaskan. Jag tycker inte att det följer med så hemskt tydligt på naglarna. Detta är fyra lager jellyformula, så även efter fyra lager har jag kvar lite VNL, men inte så det stör nämnvärt. Lättlackat är det, och blir finast med topplack på, jag tror dessa bilderna är med topplack. 
 
Kan tyvärr inte säga att jag hoppade högt av detta. Det är fint, men blir inte så hemskt upphetsad av det och jag tror faktiskt inte jag kommer använda det igen, så får se om detta kanske åker upp på en blogsale eller som byteslack så småningom. :)
 
Kika in hos Helena för fler rosa lack idag. :) 

Kommentarer
Postat av: Emma @the Nailpolish Saga

Det är väldigt likt Depends nr 421 som också är cerise med väldigt svagt blått skimmer som bara syns i flaskan. Otroligt lika fakiskt!

Svar: Nyansmässigt är det väldigt likt, men tror detta är lite mer glass-fleckigt i finishen :)
Honmednaglarna

2014-10-22 @ 13:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0