China Glaze Up All Night

Idag är det blå måndag, och jag tänkte visa ett äldre lack från China Glaze. Egentligen är de här bilderna väldigt dåliga, men man ser ändå färgnyansen och hur glansigt det är. Här kommer Up All Night.
 
 
 
 
 
 
Som ni också ser på etiketten är detta ett äldre China Glaze-lack. Jag har för mig jag köpte detta 2009, men lacket kan nog vara ännu äldre. :) Detta är två lager. Jag tror att det var väldigt lättlackat så vitt jag minns, det var ett tag sen jag lackade med det. Något som jag dock minns var att det luktade väldigt starkt, jag misstänker att någon av de tre ämnena som man nu tagit bort ur nagellack finns kvar i detta, för det luktar mer som nagellack luktade när man var barn. Torktiden var inte den bästa på egen hand, men ett snabbtorkande råder bot på det. :) 

Kommentarer
Postat av: Helena

Det här är väldigt väldigt fint.

Svar: Japp, det är en härlig midnattsblå nyans! :)
Honmednaglarna

2014-10-13 @ 15:38:49
URL: http://www.lackycorner.com
Postat av: Blowfish

Åh älskar såna här nyanser, och jag gillar Chg :)

Svar: I rätt ljus gillar jag också det, men ibland ser det för svart ut, åtminstone på egen hand. Men i nail art är det superfint! :)
Honmednaglarna

2014-10-18 @ 22:49:10
URL: http://www.makeupbyblowfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0