Make Up Store Lucia

Lucia från Make Up Store hittade jag på Kicks rea vid något tillfälle; det kan till och med ha varit årets sommarrea faktiskt, men minns inte riktigt. Jag har inte så hemskt många lack från Make Up Store, framför allt för att de inte är så hemskt billiga och bara finns ett fåtal lack på Kicks i min hemstad. De intresserar mig vanligtvis inte så väldigt mycket. 
 
Men detta köpte jag alltså och visar idag på Blå Måndag. Det var ett tag sen jag bar det nu, men har tagit för vana att skriva upp egenskaper och så, eftersom det händer att det dröjer rätt länge innan lacken kommer upp på bloggen. :) 
 
 
 
 
Som ni ser har Lucia en metallisk gråblå finish. Detta är två lättlackade lager, men som ni säkert ser blir det vissa penseldrag, och eventuella skavanker på naglarna syns väldigt lätt, men så är det ju med de flesta metallic-lack. När jag bar detta var det i en nail art och jag hade då ett matt överlack på. Hela grejen med detta lacket är väl egentligen den metalliska finishen, men jag tyckte det var snyggare matt i alla fall. Tyvärr har jag ingen bild på det, ni får se det sen i nail arten. :)
 
Inget favoritlack hos mig, men jag föreställer mig att detta är snyggt att använda till stamping! 

Kommentarer
Postat av: Bam

Ränder på metalliclack stör mig sällan, jag gillar det nästan! Snyggt!

Svar: Nä, det brukar faktiskt inte störa mig så mycket heller faktiskt :)
Honmednaglarna

2014-08-18 @ 18:03:12
URL: http://www.bamsbox.blogspot.com
Postat av: Tove

Till skillnad från Bam är jag inte förtjust i ränderna, men jag kan definitivt tänka mig att det är riktigt snyggt i matt version! Kul att du var med!

Svar: Ah, matt var det riktigt fint, men ingen favorit annars. :)
Honmednaglarna

2014-08-18 @ 21:02:42
URL: http://nailme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0