Nubar Dark Wash Jeans

Nu är det ett tag sen jag skrev igen. Man kan väl säga att jag har tappat intresset för naglar lite grann ett tag på sistone, har faktiskt knappt målat speciellt mycket eller ofta alls, och inte ens läst bloggar eller surfat efter nagellack. Är allmänt i ett stadie av o-intresse kring det mesta; är det hösten som påverkar tros?
 
Nu ljög jag förresten, jag har faktiskt snöat in på en sak under hösten, och det är ekologiskt och miljövänligt. Det går väl egentligen ganska dåligt ihop med nagellack, men i alla fall har jag och min sambo gått över till att bara handla ekologisk mat, om det finns som alternativ alltså. Vi äter också mycket mer vegetarisk mat nu, i genomsnitt kanske 5 dagar i veckan. Personligen har jag alltid varit väldigt skeptisk till grönsaker; när jag var liten åt jag nästan inga grönsaker alls, så jag är imponerad över att t.o.m. jag har kunnat gå över till vegetarisk kost så här enkelt. Med jämna mellanrum surfar jag runt efter nya vegetariska recept som jag sparar och plockar fram när det är dags att äta middag. :) Funkar kanonbra, och vegetarisk mat är oftast så mycket enklare att laga! 
 
Men nog om det då. Jag har massvis med swatcher liggandes på datorn och i kameran eftersom jag som sagt inte lyckats vara så flitig med bloggandet det senaste halvåret eller så. Egentligen kan jag helt ärligt säga att swatcher inte gör mig så värst upphetsad, för mig är det egentligen nail arten som lockar. Och eftersom jag har en nail art liggande med just detta lack som bakgrundsfärg tänker jag att jag kan visa denna swatchen i alla fall. 
 
 
 
 
 
Det här är mitt första Nubar-lack ever, som jag lyckades byta till mig i en grupp på Facebook. Det är mörkblått med en tydlig dragning åt petrol och heter Dark Wash Jeans. Jag har länge hört om Nubars fantastiska formula och skulle tro att Dark Wash Jeans är en väldigt bra representant för den. Extremt lättlackat, täcker på två lager och torkar med en vacker glans.

Kommentarer
Postat av: Anki

Kul att du är här igen. Hör att vi har lika tänk:)

Svar: Skönt att vara tillbaka! ^^
Honmednaglarna

2013-11-21 @ 07:41:33
URL: http://www.annkicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0