China Glaze Purple Panic

Idag har jag och min mor varit runt och letat efter kryddväxter och grönsaksplantor. Inte hittat några som var riktigt fina någonstans dock, så det slutade med att vi köpte lite fröer till morötter, isbergssallad och spenat. Vi får leta vidare efter kryddorna helt enkelt. Jag har alltid tänkt mig att det skulle vara schysst med ett litet trädgårdsland med kryddor och lite basic grönsaker, så nu tänkte vi pröva. :)
 
Idag tänkte jag visa China Glaze Purple Panic, ett neonigt lila-rosa lack, ett av dem jag köpte på Gekås för nårga veckor sedan. 
 
 
 
 
 
Helt klart värt 49 spänn. Det är skrikigt, tjejigt, in your face, kolla-på-mig-färgat. I love it! När det går lång tid emellan neonerna på mina naglar hinner jag glömma hur mycket jag älskar dem. Men nu minns jag! :) För en gångs skull verkar mina kamera dessutom inte ha fått spunk på allt neonet utan visar faktiskt lacket ungefär som det ser ut i verkligheten. 
 
Det har bra formula också, jag vill minnas att jag har två väldigt lättlackade lager på de där bilderna. Ni ser säkert att jag inte har brytt mig om att städa nagelbanden med remover, lacket hamnar alltså bara där man är med penseln. Det här är alltså ett lack man absolut behöver! :) 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie/Colour it

Härligt med neonlack. Jag tror jag ska måla lite med neon nu i veckan som kommer...:-)

2013-05-12 @ 18:28:41
URL: http://www.colourit.se
Postat av: Helena

Ett av dom få rosaaktiga lacken som jag älskar!

2013-05-13 @ 12:21:31
URL: http://www.lackycorner.com
Postat av: Sminkan

Jättesnygg färg

2013-05-19 @ 21:01:53
URL: http://www.sminkan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0