Transdesign-leverans

Idag har varit en bra dag. Jag har varit uppe sen kl 5 men känner mig inte ens speciellt trött, det har varit kanonfint väder, och eftersom jag började jobba tidigt hann jag t.o.m. ta en promenad och gå på stan en stund. Hittade en ny vår/sommarjacka, har ätit semla och busat med brorsbarnen, och det bästa av allt: min pojkvän fick besked att han fått ett jobb han sökte här. Detta betyder att han kommer bo här (med mig och mina föräldrar, haha, vi får nog börja leta egen lägenhet!) om två veckor och det gör mig kanonglad. :) 
 
Igår när jag kom hem väntade dessutom en transdesign-beställning på mig. 6 lack från China Glaze, 2 från OPI och ett från Poshé. Här kommer lite kassa flaskbilder. 
 
 
China Glaze I'm With the Lifeguard från 2012(?) års sommarkollektion, Budding Romance från årets vårkollektion Avant Garden, OPI My Vampire Is Buff från vårkollektionen Eurocentrale, China Glaze Orange Knockout
 
 
Lila China Glaze Fancy Pants, också från vårkollektionen Avant Garden, Surfin' For Boys och Poshé snabbtorkande överlack som jag tänkte pröva nu. Det sägs vara lika bra som Seche Vite. 
 
Med i paketet var också China Glaze Def Defying från Cirque du Soleil-kollektionen, som tyvärr hade läckt ganska rejält. Mejlade Transdesign med bilder på en gång och frågade om de kunde skicka en ny, men jag fick pengarna tillbaka istället. Helt okej hanterat, fast jag hade ju förstås helst velat ha ett nytt. 
 
 
Även OPI Nail Envy Dry and Brittle fick följa med. Det var egentligen baslacket som var hela anledningen (läs förevändningen) till beställningen. 
 
Här kommer lite flaskbottenbilder också, om någon är intresserad. :)
 
 
 
 
Jag funderar på att köra en swatch-vecka eller något, för att hinna prova alla nya färger!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh grattis till pojkvännen!! Vad kul.
Vad härligt när man får ett lackpaket, alltid lika efterlängtat! Ska bli kul att se swatches på dessa. :-)

Svar: Ja, det ska bli skönt att äntligen få träffa varandra varje dag igen, istället för bara någon gång i månaden :) Verkligen, tänkt att saker faktiskt kan göra en så glad :)
Honmednaglarna

2013-03-02 @ 12:14:35
URL: http://www.colourit.se/
Postat av: Sussie

Åh, vad härligt med såna kanondagar! Förresten, har du köpt OPI på transdesign!? Jag trodde inte det gick att köpa OPI därifrån längre, har inte hittat dem?

Svar: http://www.newtdi.com/Polish/OPI.htm
Man hittar deras sortiment där, och sen får man skriva i kommentarsfältet när man beställer vilka man vill ha. Så räknar de om fakturan och skickar ny. Som jag förstått det är de inte auktoriserade återförsäljare av OPI och har därför gömt undan dem på den sidan..
Honmednaglarna

2013-03-03 @ 22:08:24
URL: http://fastnaglad.blogg.se
Postat av: Amanda

Hur mycket går frakten normalt på?

Svar: En small flat rate-box som rymmer 9 lack kostar 28.75 dollar har jag för mig. Så knappt 200 kr. Blir ju billigast styckvis att köpa 9 lack då, förstås. :)
Honmednaglarna

2013-03-07 @ 23:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0