Zoya Blaze

Som utlovat kommer här swatchbilder på superfina Blaze från Zoyas julkollektion Ornate. I det här läget önskar jag verkligen att jag hade en bättre kamera, för det finns inte en chans att min kan fånga hur vackert det här lacket egentligen är!
 
Vi börjar med några utomhusbilder.
 
 
 
 
Sedan ett par bilder inomhus med blixt. 
 
 
 
Som sagt, det är sjukt svårt att få rättvisa bilder. Googla lite mer om ni är nyfikna, skulle råda er att titta på Scrangies bilder också. :)
 
Blaze täcker på två lager och glittrar helt fantastiskt. Jag vet inte vad man ska säga att det är för finish, det känns som att det är ett glitterlack, men det glittrar precis som ett scattered holo. Det påminner mig faktiskt väldigt mycket om Saint George och Tristam i finishen, fast det har lite mer mörka glitterkorn i sig tror jag. Strunt samma, skitfint är det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Det är ett fantastiskt lack. Jag älskar det och har burit det flera gånger redan, vilket är väldigt ovanligt med tanke på mängden lack jag har.

Svar: Visst är det roligt när man hittar ett som verkligen står ut och som man skulle vilja bära hela tiden? :)
Honmednaglarna

2013-01-18 @ 19:28:46
URL: http://www.sminkan.com
Postat av: Sofie

Men åh så fint! Har väldigt få Zoya i min samling men nu känner jag plötsligt ett behov. ;)

Svar: Haha, jag är rädd att jag måste säga samma sak.. Livsfarligt att läsa bloggar! :)
Honmednaglarna

2013-01-19 @ 11:53:07
URL: http://drops-of-color.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0