Isadora 626 Blue Sky

Isadora 626 Blue Sky var ett av de få lack jag fyndade på mellandagsrean. Ett enda fanns det kvar på Åhléns, och jag hade faktiskt ändå tänkt köpa det, eftersom det såg ut att ha en så fin vintrigt isigt blå nyans. Tror jag fick betala 34,50 för det, eller något sånt. 
 
 
 
 
Det här är två lager, men jag skulle säga att ett tredje egentligen hade behövts. Fast jag hade inte riktigt tålamod till det då jag ändå skulle svampa typ halva nageln med vitt. Det var inte riktigt så vackert som jag hade hoppats, men isigt var det i alla fall. :P

Kommentarer
Postat av: Sussie

Åh,det var ju ett fynd, själv har jag inte hittat något tilltalande lack på Åhléns eller Kicks reor den här vintern. Det var ett fint lack, både vintrigt gnistrande och lite vårigt.

Svar: Nä, jag hittade själv väldigt lite också.. De flesta köpte jag bara för att jag kände att jag ju måste köpa NÅNTING!
Honmednaglarna

2013-02-03 @ 09:54:45
URL: http://fastnaglad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0