Isadora 184 Winter Red

God eftermiddag alla!
 
Har jobbat idag och var duktigt trött när jag kom hem från jobbet. Blev tvungen att ta en tupplur för att piggna till lite. Jag sitter fortfarande med min gamla alla hjärtans-manikyr, men planerar att måla om om en liten stund. :) Nu ska ni få se en ordentlig swatch på Winter Red från Isadora: lacket som jag använde som bas till alla hjärtans dag-manikyren. 
 
 
 
 
 
Det här är ett lätt mörkrött creme-lack med lite lite skimmer i. Skimret syns mest i flaskan, men kikar man riktigt nära kan man urskilja det på naglarna också. Det känns som ett vanligt rött standardlack, och jag kan inte säga att jag känner speciellt mycket alls för det. Två lager täcker och det är förhållandevis lättkontrollerat. Inget speciellt men helt okej om man är ute efter den här färgen. :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

fantastiska naglar! <3

Svar: Tack! :D
Honmednaglarna

2013-02-16 @ 20:19:27
URL: http://varavacker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0