Depend #352

Nu är min fina man äntligen här och jag är ledig hela tre dagar! Vet inte hur det kommer bli med blogginlägg under tiden, men jag tänkte göra ett förinställt åtminstone för morgondagen. :) Under tiden får ni swatch på Depend nr 352 från årets vårkollektion, det andra jag köpte på Lindex häromdan. 
 
 
 
 
Det här lacket gillar jag verkligen. Det är ett blått lack som är lite mer lilatonat än på bilderna, men ändå inte tillräckligt mycket för att klassas som en "blurple". Cremefinish och skitbra täckning: man klarar sig nästan med ett lager, den som är riktigt noggrann kan nog komma undan med det. Jag körde på två då jag inte riktigt lyckades täcka alla naglar helt på bara ett lager. Fin färg och bra på alla sätt och vis. :) 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vilken underbar blå nyans!

Svar: Ja, jag blev faktiskt riktigt förtjust i den! :)
Honmednaglarna

2013-02-12 @ 13:34:50
URL: http://www.colourit.se/
Postat av: Fröken Nilsson

underbart blått!!
Blå nyanser är verkligen en stor favvo här...tror allt jag ska bege mig till lindex o utnyttja min wrappkod

Svar: Jag har aldrig tyckt något speciellt om blått innan faktiskt, men it's growing on me :)
Honmednaglarna

2013-02-13 @ 18:40:43
URL: http://frokennilssonsfarger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0