Cherry Love

Hej alla!
 
Den här veckan har jag varit riktigt trött faktiskt. Jag blev nog lite ur gängorna efter att ha stigit upp så tidigt i måndags. Har inte riktigt lyckats ta igen den sömnen sen dess. I onsdags kom min man dessutom igen, så nu har vi legat och trängts lite varje natt så jag har inte kunnat sova så bra. Jag har inte ens målat om naglarna förrän idag. Nu ska ni i alla fall få se de fina körsbären jag målade inför mitt radiobesök. 
 
 
 
Kanske har ni redan sett dem om ni klickade in er på länken till inslaget. Ska ju dock skriva ett riktigt inlägg så att ni får veta vilka färger jag använde och så där. 
 
Sinful Colors Mauve är bakgrundsfärgen: den ser mer lila ut tillsammans med körsbären än vad den gjorde för sig själv. Med China Glaze Pink Voltage (Neon) och ett stort dotting tool gjorde jag körsbär, sedan stjälkar med en svart art liner från Depend och löv med Kiss Soft Green. Och för att göra det hela lite extra pilligt målade jag små vita blänk på körsbären med akrylfärg. Jag har gjort en annan variant av denna designen i vitt och svart en gång på min kompis, den hittar ni här. Jag gillar att den är så himla enkel att göra men ändå blir superfin. Perfekt för nybörjare, faktiskt. :) 
 
Nu har jag hunnit måla om med China Glaze Running in Circles, som landade i brevlådan i torsdags. Den är superfin!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

De är sååå snygga och du är ju bara sååå himla duktig.
Hoppas du får mer sömn snart och blir piggare!

Svar: Tack! :) :) Hehe ja, planen är att försöka komma i säng innan kl 23 ikväll. Det ser mörkt ut just nu xD
Honmednaglarna

2013-02-23 @ 19:14:34
URL: http://www.colourit.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0