Ciaté Fit for A Queen

Den här veckan blev betydligt mer händelserik än vad jag hade väntat mig och mån-tors har jag varit borta hela dagen och kommit hem sent. Hela tre Lucia-tåg har jag hunnit vara på, två med mina duktiga barn på jobbet och ett på mina brorsdöttrars dagis. Nora, som vanligtvis sjunger mycket, öppnade inte munnen på hela luciatåget, men Tyra däremot var hur glad som helst (som vanligt) och sjöng och ropade hej till sina föräldrar. 
 
I alla fall. Idag tänkte jag visa ett vackert silvrigt glitter/foil-lack som jag burit i en nail art denna veckan. Ciaté Fit for A Queen låg i lucka 7 i Mini Mani Month-kalendern. 
 
 
 
 
Detta är två mycket lättlackade lager. Det verkar hittills som att Ciaté håller hög kvalitet på sina lack. :) Gillar verkligen detta, har faktiskt inte speciellt många silvriga lack sedan tidigare, och absolut inte något i denna stilen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0