China Glaze Electric Pineapple

Det blir en del China Glaze nu. Ni kanske har gissat att China Glaze är mitt absoluta favoritmärke vid det här laget? Idag har jag Electric Pineapple från 2011 års sommarkollektion Island Escape att visa. Detta fick bli årets påskmanikyr och fyndades för en 50-lapp på sommarrean i Lund förra året. 
 
 
 
 
 
Det här är tre lager som tydligen inte hade torkat helt när jag gick och la mig, för när jag vaknade hade jag lakansmärken på naglarna. :( Hate when that happens..
 
Electric Pineapple är i alla fall en gulgrön färg som ser ganska smutsig ut. Jag gillar den, men det ger mig ingen wow-känsla direkt. Jag hänger upp mig lite på att jag inte alls tycker färgen är så "ananas-ig". Kanske om ananasen hade varit elektrisk? xD Jag gillar att det trots allt är en väldigt speciell färg, men den ser inte alls så speciell ut på naglarna. Hm. Blandade känslor. :) 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vilken läcker färg!! :-)

2013-04-05 @ 09:37:49
URL: http://www.colourit.se
Postat av: Elin/Nailmanic

Jag tycker att den här färgen var jättefin men visst, ananasig är den inte :)

Svar: Haha nä, ibland har jag en tendens att hänga upp mig på sånt.. Som att man säger limegrönt till skrikiga neoniga gröna färger. Om man faktiskt jämför dem med en lime är det ju inte alls samma färg.. :)
Honmednaglarna

2013-04-05 @ 09:56:18
URL: http://nailmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0