September

Till Robyn hade jag redan i förväg bestämt mig för en design jag såg på google för ett tag sen (jag måste börja skriva upp vilka sajter jag snor designer från!) och den blev så här när jag gjorde den.
 
 
 
 
Tyvärr har Essies Good to Go smetat ut de svarta linjerna något, så designen ser lite slarvig ut. De andra färgerna jag har använt är Depends svarta artliner 1062, rosa Sorbet Splash från Kicks, gröna nr 108 från Viva la Diva och gula Lemon Tree från H&M, som det kommer att komma en swatch på snart också. Den gula var svårast att få täckande, och skavdes också bort ganska snabbt ute på tippen, så jag har redan tagit bort denna designen och funderar på någonting nytt. Jag tycker den blev ganska snygg om än lite för tråkig för mig: hade nog velat ha ännu lite starkare färger faktiskt.

Kommentarer
Postat av: sisa

fina :)

Svar: Tack!
Honmednaglarna

2012-09-09 @ 17:10:14
URL: http://nailsolution.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0