Essie Navigate Her

 
 
 
 
Jag fortsätter förundras över Essies fantastiska formula. Även Navigate Herhåller hög kvalitet, täcker på två lager och är superlätt att måla med. Här var jag dock lite slarvig när jag målade så blev tvungen att städa nagelbanden sen. On the downside, jag måste säga att den här gröna nyansen inte alls var speciellt smickrande på mig. Den får min hud att se lite gul och sjuk ut, så det är inget lack jag personligen skulle bära för sig självt, men det är å andra sidan inte speciellt många nagellack jag skulle göra det med.
 
Det är ju synd att Essie inte kommer med roliga färger lite oftare dock. Det är mest rosa och rött som gäller där vad jag kan se, och jag blir tyvärr inte så till mig över rosa och rött, om det inte är någon sjukt speciell nyans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0