OPI On Her Majesty's Secret Service

I lördags målade jag om mina naglar med ytterligare ett lack ur OPI:s Skyfall-kollektion, nämligen On Her Majesty's Secret Service: långt namn. Ni kanske redan har räknat ut att samtliga lack ur denna kollektion bär samma namn som diverse olika Bond-filmer... Här kommer swatcherna i alla fall!
 
 
 
 
 
 
Det här är ett ganska skirt lack i stålgrå bas och massvis med små glitterpartiklar i olika färger. Jag skulle vilja säga att det framför allt är grönt och blått som står ut, men man kan urskilja en hel del andra färger i den också. Jag har tre lager på bilderna, men ett fjärde hade inte skadat. Bra torktid dock, så det gör inte så värst mycket, mest jag som har lite dåligt tålamod med det där ibland.
 
Jag antar att det är en ganska snygg färg om man gillar den här sortens nyanser, men det är ingenting som jag skulle bära på egen hand. Den kommer till bättre rätt i solljus (som jag tacksamt nog hade lite av när jag tog bilderna), men när det är höstgrått och mörkt är det ingenting som livar upp humöret direkt. Jag kan dock tänka mig att den här kan vara fantastiskt användbar i diverse olika former av nail art. :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tycker att den är sååå fin! Den skulle sitta fint på min hylla här hemma..:-)

Svar: Julklapp ;)
Honmednaglarna

2012-11-28 @ 09:21:16
URL: http://annsofiesoderbergh.blogspot.se/
Postat av: Lela

Urtjusiga bilder på ett snyggt lack!

Svar: Tack! :)
Honmednaglarna

2012-11-28 @ 20:04:22
URL: http://www.lelack.se
Postat av: Sofie

Tycker det va riktigt snyggt. Trist att det är så skirt bara.

Svar: Ja, tyvärr sänker det mitt betyg betydligt på ett annars ganska fint lack om det är för skirt, fixar inte det riktigt. Antar att det är bara för att jag alltid gör nail art, fler lager innebär ju längre torkningstid och mindre tid över för nail art! :(
Honmednaglarna

2012-11-30 @ 23:34:24
URL: http://drops-of-color.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0