H&M Notoriously Beautiful

Igår när jag kom hem från jobbet satt min far och snickrade på tre nya nagelhyllor till mig. Lycka! Just nu har jag nämligen mina nagellack lite varstans: på soffbordet, i en karamellskål på soffbordet, i en skokartong, ståendes på byrån... Det är ju bara inte okej, så så fort jag har laserat (undra om det är så det kallas) hyllorna ska åtminstone två av dem upp på väggen, och resterande nagellack ska joina de övriga på de hyllor jag redan har.
 
Nu kommer en swatch jag tog för ett antal veckor sedan, innan vi var i Lissabon och allt vad jag har hunnit med sen dess. Här kommer Notoriously Beautiful från H&M, ett lack jag fick i ett paket med H&M-lack på Tradera. Jag gillar namnet, fast jag har ingen aning om vad "notoriously" betyder... Det borde jag nog kolla upp. Haha, ord.se säger att det betyder "som alla vet, som bekant". Där ser man.
 
 
 
 
 
Som ni ser är det här lacket lila, men det drar väldigt mycket åt mörkblått. Trots att det inte är någon särskilt speciell färg tycker jag det är kanonsnyggt, och som vanligt med H&M:s lack är formulan bra. Två lager vill jag minnas att jag hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0