China Glaze Man Hunt

När detta publiceras sitter jag antagligen i en utbildningslokal på Telenor och lär känna en massa nya människor och lär mig allt om Telenors alla abonnemangsformer och jag vet inte vad. :) Tidsinställt inlägg alltså: kom på att det kanske var lika bra att skriva ett sådant eftersom jag med all säkerhet kommer vara dödstrött när jag kommer hem.
 
I det här inlägget vill jag visa er Man Hunt från China Glaze, ett vackert blått lack från årets höstkollektion On Safari. Första gången jag beställde från denna kollektion skippade jag detta lack, men i senaste ordern från Transdesign fick det följa med, vilket jag är mycket glad över. :)
 
 
 
 
 
 
 
Det här är en väldigt intensiv mörkblå färg precis i min smak. Första gången jag såg det trodde jag att jag säkert hade ett likadant redan, men faktiskt inte. Liknande, men absolut inte likadant. Två lager täcker bra, och inga problem med appliceringen (endast självförvållade). Ett utmärkt lack om man är på jakt efter en snygg blå!

Kommentarer
Postat av: Emma / Nail Lacquer Love

Jättesnyggt! Jag älskar det här lacket. Färgen är verkligen blå och det är så glansigt.

Svar: Eller hur, samma här! Sånna här intensiva färger är helt underbara :D
Honmednaglarna

2012-11-26 @ 15:35:06
URL: http://naillacquerlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0