Isadora 729 Marzipan

Det här lacket har ni säkert sett och hört talas om. Jag bestämde mig för att köpa det så fort jag såg det första gången, sen har jag bara inte kommit till skott. Men nu. Nu pryder det mina naglar och jag älskar det. Det här är precis en sån färg som jag älskar. Har alltid gillat marsipan också. ;) (Även om jag för tillfället har svurit mig ifrån allt onyttigt.)





Dessa bilderna blev förvånansvärt bra med tanke på att jag tog dem på tåget hem från Karlskrona i söndags eftermiddag. Färgen stämmer bra överens med hur den ser ut i verkligheten. Två lager täckte kanonbra, och till och med torktiden var bra (annars brukar jag ju alltid klaga på torktiden på Isadoras lack).

Ett kanonhärligt lack helt enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0