H&M Denim Dreams

 
 
 
Tja, det blev blått igen. Bestämde mig för att pröva ett av de där H&M-lacken jag köpte på Tradera: Denim Dreams heter detta och är riktigt fint. Vet inte om jag direkt tänker på denim när jag ser det, men fint är det i alla fall! Täcker på två lager, och här ser ni tillochmed oredigerade bilder, utan rengöring av nagelbanden. Vad tycker ni, visst lyckades jag hålla mig till att bara måla naglarna rätt så bra? Finfin formula alltså! Och så söt flaska med den prickiga korken (jag är svag för prickigt)!

Kommentarer
Postat av: Nageldraken

Snyggt målat! Jag brukar oftast kladda betydligt mer än så... :-) Fint lack också!

Svar: Tack! Jag kan ju säga att lackets formula bidrog en hel del, en del nagellack är ju helt omöjliga att måla med, men detta var kanon! :D
Honmednaglarna

2012-08-10 @ 10:40:03
URL: http://nageldraken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0