Orly Pure Porcelain

Då har vi haft en liten paus är på bloggen, har inte riktigt hittat tid och energi till att sätta mig och uppdatera, skola och annat har kommit i vägen.

Igår var jag i alla fall iväg och fick visa lite naglar för ett gäng ekonomer som ska på vinterbal, delat ut visitkort och charmat alla med min... charm. ;) Förhoppningsvis har jag lyckats ragga åt mig lite kunder nu alltså, vilket ska bli väldigt roligt i så fall.

Men, inget mer prat nu. Här kommer i stället ett par bilder på Pure Porcelain från Orly, som pryder mina naglar just nu.







Det här är ytterligare en sån där speciell färg. Denna är speciell eftersom jag inte riktigt kan bestämma mig för vad det faktiskt är för färg. Den ser mest vit ut i flaskan, eventuellt väldigt ljust rosa. På naglarna ser den ljusrosa till beige ut. Samtidigt har den en finish som får en att tänka på just porslin, det känns som att den har lite grå toner i sig också. Den är fräck i alla fall, och jag gillar den verkligen. Inga problem med täckningen heller, två lager and you're done. Något knepig att applicera, man får vara försiktig så man inte håller på och drar fram och tillbaka med penseln för mycket, men det är något jag försöker tänka på i allmänhet när jag målar naglarna, eftersom det finns ganska många lack som fungerar så. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0