Super Quick and Easy Flowers

Idag tänkte jag visa en supersnabb och enkel nail art jag gjorde i helgen, när jag egentligen hade haft tid att sitta i flera timmar. Jag tror denna tog sisådär 10 minuter att göra, om ens det. Rekordsnabbt alltså, inte ens en vanlig polka dot-design går snabbare. 
 
 
 
 
 
 
Så klart är det I Brake for Colour från China Glaze som är den korallfärgade bakgrundsfärgen, och sedan har jag gjort snabba, enkla, skissade blommor med mina svarta och vita nail art-pennor från Barry M. Jag har köpt mina från Asos, och jag kan verkligen rekommendera er att investera i ett par sådana, de är suveräna. :) Jag valde att göra både svarta och vita blommor på olika naglar, men jag är nog själv mest förtjust i varianten med svarta blommor, även om de vita också är fina. Ger lite olika känsla bara. Jag gillar generellt när det är stark kontrast mellan färgerna i en design, därmed inte så konstigt att jag tycker bäst om den svarta varianten. Designen i sig är väl inte så där himlastormande fantastisk egentligen, men sååå tidsvärd. Är det någon som vet var man kan köpa bra nail art pens i fler färger? :) Asos har bara Barry M i svart och vitt tyvärr, och jag vill gärna ha fler, de är så himla smidiga. 
 
ENGLISH:
Today I have a super quick and easy nail art on I Brake for Colour to show you. I've used a pair of handy nail art pens from Barry M to draw these quick sketched flowers in black and white. They took no more (probably less) than 10 minutes to make, which is definately a record for me. The design itself is nothing special, but great for when you need something cute and quick. I can really recommend getting a pair of nail art pens like these, they're great for detail work (I used them this christmas for my sweater nail art) and when you wan't to do something quick like this. I got mine from Asos, but I'm sure there's other e-tailers who's got them too. Anyone know a place where I can get good one's in other colours? 

Kommentarer
Postat av: Gelic' nail art

Riktigt snyggt! Jag gillade båda varianter! :)

Svar: Tack! Ja, båda var ju fina egentligen, men när man ser dem bredvid varandra jämför man gärna ;)
Honmednaglarna

2015-03-24 @ 22:30:04
URL: http://gelicnailart.blogspot.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0