Random Paisley Inspired

Vilken grå fredag det är idag. Jag är hemma och gör än så länge inte många knop; egentligen borde jag definitivt ta mig i kragen och plugga lite eftersom jag har examination igen nästa vecka, men jag misstänker att helgen kommer ägnas åt det istället. Helt ologiskt, egentligen borde jag ju passa på idag när det är grått och trist och alla jobbar, så jag har lite ledig tid i helgen.. Lustigt att man kan prokrastinera så där ändå. I alla fall, idag tänkte jag visa en snabb nail art jag ritade med svart nail art penna från Barry MChina Glaze Celtic Sun
 
 
 
 
 
Detta är lite blandat inspirerat av paisley-mönster, stämpelplattor och fina temuggar från Indiska. Det är mest bara totalt random faktiskt, men jag gillar det. :) 
 
ENGLISH:
This design was basically just something I drew on quite randomly, loosely inspired by paisley patterns and gorgeous tea cups. I've used Barry M's black nail art pen and China Glaze Celtic Sun as the yellow base. 

Kommentarer
Postat av: Nailshop

Fina naglar!

Svar: Tack :)
Honmednaglarna

2015-04-19 @ 19:30:01
URL: http://nailshop.me/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0