China Glaze Boho Blues

God kväll alla! Denna veckan har varit ganska lång och mycket att göra, har varit hemma alldeles för lite och generellt varit ganska trött, så inte blivit mycket aktivitet på bloggen. Ikväll tänkte jag visa China Glaze Boho Blues från årets vårkollektion Road Trip. (Pssst, missa inte min blogsale, det finns massor av lack kvar och lite nytt tillkommet! Har förminskat bilderna också så det är lite lättare att bläddra.)
 
 
 
 
 
Detta är två lager av Boho Blues. Detta var väldigt lättlackat, men man får se upp med en viss tendens till att få för mycket lack på penseln, men skrapar man bara bort det mot flaskkanten innan så går det hur bra som helst. Det har en snygg creme-finish och jämnar ut sig bra. Lustigt nog fastnade jag inte alls för detta lacket ändå, jättekonstigt, för jag var hur pepp som helst på det när jag såg det i flaskan och nu när jag ser bilderna ser det också jättefint ut, men jag trivdes helt enkelt inte i det.. :/ Om du som läser blir sugen på det finns det just nu till salu i min blogsale tillsammans med massor av andra lack; hoppas att någon annan ska få glädje av det! :) 
 
ENGLISH:
I've been away a lot this week so I've basically haven't had any time or energy for the blog, but tonight I wanna show you China Glaze Boho Blues, from this year's spring collection Road Trip. This is two easy coats of this lovely blue creme shade. There is a slight tendency to get a lot of polish on the brush, but as long as you wipe it off quite thoroughly in the bottle there shouldn't be any problems. This is without clean-up. For some reason I actually didn't enjoy wearing this much at all. I love the colour and still like it on the pictures, but I didn't think it suit me all that well. Weird how you can feel like that sometimes, even though you're so into the colour itself! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0