Queen B Likes Roses

Mer nail art va, eller vad säger ni? :) 
 
Idag råkar jag faktiskt vara på Liseberg så detta tog jag mig tiden att tidsinställa igår. Jag hoppas vi har fint väder, för förra året började det spöregna från ingenstans, och jag hade så klart inga extra kläder med mig (det har jag idag!). 
 
Nu tänkte jag visa den nail art jag gjorde till Queen B
 
 
 
 
En rätt simpel nail art med rosor, men på lite avstånd ser den riktigt fin ut. :) Jag minns tyvärr inte över huvud taget vilka färger jag använt: har nog ganska många sånna nail arts liggandes nu där färgerna inte alls finns kvar i minnet längre, men sånna här nail arts funkar ju i princip med vilka färger som helst. 
 
Jag gjorde ju förresten precis en sån här nail art fast med svart bakgrund också i höstas, faktiskt efter denna. Den la jag ner lite mer tid och pill på, fast det behöver man ju egentligen inte. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0