Let's All Show Some Pride

Nä alltså, det får bli ett inlägg till idag, jag bara måste få visa mina fina Pride-naglar. :) 
 
 
 
 
 
 
Jag har velat göra den här sortens randiga naglar i regnbågens färger ganska länge, men aldrig riktigt kommit till skott med att ha ork till det. Men nu när min fina hemstad ska ha en liten Pride-festival tyckte jag det kändes som det perfekta tillfället att visa mitt stöd för hbtq-rörelsen (att man ens ska behöva visa sitt stöd är ju egentligen helt galet, klart som korvspad att alla ska ha lika rättigheter!) och att få göra ett par snygga naglar samtidigt! :D 
 
Jag började med att grunda naglarna i ett lager OPI My Vampire Is Buff, strimmigt och dant, men bara för att färgerna skulle ha någonting att liksom vila mot för att ge lite bättre djup. Sedan målade jag ränderna på frihand med en mindre pensel. China Glaze Hey Sailor, Essie Fear or Desire, Zoya Darcy, China Glaze I'm With the Lifeguard, China Glaze Sunday Funday och China Glaze Coconut Kiss. 
 
Supernöjd blev jag, jag blir alldeles glad och lycklig av att kolla på mina naglar nu! ^^ Färger är vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0