KIKO #277

Sommaren börjar smyga sig på ordentligt här nu. Grannarna spelar musik ut genom balkongdörrarna och uteserveringarna är fulla av folk om dagarna. Min sambo har precis börjat sin semester så nu har vi äntligen lite ledigt tillsammans. Idag har vi haft en lugn dag och strosat runt på stan och längs kajen och tittat på båtar och sjöfåglar som simmar runt och matar sina små. Och jag har fått skoskav, så jo, nu får vi väl verkligen säga att sommaren har börjat! 
 
 
 
 
 
 
 
KIKO #277 bar jag för inte så hemskt längesen, februari står det visst på datumet på bilden. Jag tror inte att det var riktigt så här knalligt i färgen, det verkar som att kameran gör att det ser lite snyggare ut än det faktiskt var. Det är ceriserosa med vackra glass flecks som ger ett härligt djup, men är inte riktigt så intensivt som det ser ut på mina bilder. Detta är tre lager. Jag vill minnas att det var lite rinnigt, men inte svårkontrollerat. Formulan påminde lite om en jelly. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0