Förra årets midsommarnaglar

Godmorgon allihop! Nu slog det mig att det faktiskt är midsommarafton imorgon och jag har inte hunnit måla någon passande midsommarkonst, och det är väl ganska liten chans att jag hinner visa den ändå om jag hinner måla idag. Men tänkte jag kunde tipsa om förra årets midsommarnaglar som jag blev jättenöjd med!
 
 
De är väldigt enkla att slänga ihop, och ger precis lagom med midsommarfeeling tack vare blåklint och prästkragar! Om någon liksom jag har idétorka. :) Jag har inte kommit på något annat än, så i värsta fall blir det något liknande igen. :) 

Kommentarer
Postat av: Helena

Jättefina, men jag gillar årets variant bättre :)

Svar: Jo, jag också faktiskt :)
Honmednaglarna

2014-06-25 @ 10:00:47
URL: http://www.lackycorner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0