Essie In Stitches

In Stitches hittade jag i en realåda på H&M på vinterns mellandagsrea. Då hade jag egentligen redan köpt fler lack än jag borde på en ganska kort period, men ändå lyckades jag övertala mig själv att det var okej att köpa ytterligare sju stycken - de var ju på rea! Plus att min goda vän Matilda absolut tyckte det var okej (hon är ett himla dåligt inflytande på mellandagsrean). Detta kommer i alla fall från Essies höstkollektion 2010 (imponerande att de inte reade ut det förrän 2013 då). 
 
 
 
 
 
Här bär jag två väldigt lättlackade lager. Essie har verkligen för det mesta kanonbra formula på sina lack. Som ni ser är det en cremeformula med vacker glans, jag vill minnas att det torkade väldigt bra. Jag gillar verkligen detta lack, det är en riktigt snygg färg: inte röd, inte rosa, inte brun. Någonstans mittemellan. Den känns väldigt classy samtidigt som den absolut inte är tråkig. Bara vackert stilren och snygg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0