Easter Bunny Hiding Eggs

Idag har jag spenderat hela eftermiddagen med min söta brorsdotter Tyra. Hon fyller tre i september, är hur gullig som helst och är väldigt fascinerad av sniglar. Varenda gång jag är barnvakt åt henne vill hon gå och leta sniglar i trädgården! 
 
Eftersom jag har lekt och haft mig hela dagen tänkte jag att det passar bra att visa mina påsknaglar idag. Nu är det ju ett bra tag sen det var påsk, men kanske är det någon som får inspiration till nästa års påskmanikyr!
 
 
 
 
 
 
Påskharen i färd med att gömma ägg! Kanske hittar barnen några sniglar när de letar efter dem? ;) Jag använde en mängd olika färger till denna manikyren, nagellack allihop men inte minns jag vilka. Bakgrundsfärgen är Nubar Blue Hydrangea som jag visade häromdan dock. Visst är de fina? Jag var supernöjd! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0