Stitching Dots

Godmorgon alla! Idag började jag tidigt så sitter på jobbet nu. Är ju väldigt sällan det är så mycket att göra så här tidigt i semestertider, så jag passar på med ett inlägg nu.
 
Denna nail arten gjorde jag till Essie In Stitches när jag bar den för någon månad sen.
 
 
 
En enkel dotticure med China Glaze Charmed I'm Sure. Jag gillar att göra sånna här prickiga naglar med ett cremelack i botten och ett skimrigt eller glittrigt nagellack till prickarna. Det blir lite struktur på prickarna, de sticker liksom ut lite mer. :) 
 
Det är skönt med sån här nail art när man vill ha något fint men inte orkar/hinner lägga ner så mycket tid på det. Jag gillar enkla dotticures!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0