After Rain Comes Flowers

Ännu mer regn kom det igår, så det växte minsann upp blommor på naglarna! ;)
 
 
 
 
Min bas är förstås Be More Pacific som jag visade igår. På tipparna har jag svampat på gröna hololacket Cirque Panacea, och sedan har jag målat blommor med två stripinglack från Kiss, Soft Pink och Red Wine. Denna designen har jag gjort ett antal gånger tidigare i olika färger och variationer: jag tycker att den är ganska enkel och snygg, och så går den snabbt att göra, vilket alltid är ett plus. Färgerna på blommorna är lite klarare i verkligheten än vad de ser ut på denna bilden; här ser det ut som att de inte riktigt matchar.

Kommentarer
Postat av: Nageldraken

Härlig sommarmanikyr! Jag gillar gradienten i botten. :-)

Svar: Tack! Ja, de gröna färgerna passade finfint ihop! :)
Honmednaglarna

2014-07-31 @ 23:36:39
URL: http://www.nageldraken.se
Postat av: Helena

Mycket fina blommor!

Svar: Tack! :)
Honmednaglarna

2014-08-15 @ 12:17:15
URL: http://www.lackycorner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0