A-England Guinevere

Idag tänkte jag visa ett lack jag har haft ganska länge utan att komma till skott att använda. Jag tror jag köpte detta ganska tidigt när Nailmail introducerade A-England som månadens märke, eller strax därefter. Guinevere kommer från deras första kollektion The Mythicals och ni har säkert sett det innan. :)
 
 
 
 
Detta är två lager, och faktiskt plus topplack tror jag. Formulan är ren perfektion, precis som alla andra lack från A-England som jag har prövat. Hur kommer det sig att inte fler nagellackstillverkare kan vara så klockrena i formulan som dessa?
 
Jag gillar färgen väldigt mycket också, den här sortens dammiga, nästan grå, lila nyanser tilltalar mig. Det är en "snäll" och diskret färg utan att för den sakens skull bli tråkig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0