Zoya Jancyn

Idag hade jag min första riktiga mattelektion på si så där fem år. Jag har nämligen precis börjat läsa matte c, eller matte 3 som det numera heter, på Vuxenutbildningen. Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv eller så där, men det känns som att det är en bra idé att börja med att utöka min behörighet, så har jag det gjort! Vi repeterade algebra idag, och otroligt nog satt det mesta där i bakhuvudet, så jag hängde med väldigt bra. Känns skönt.
 
Idag tänkte jag visa ännu ett lack som har legat i ett arkiv på datorn sen i somras, faktiskt så länge att jag har hunnit byta bort själva lacket!
 
 
 
 
 
Detta är alltså Zoya Jancyn, ett orange lack jag vill minnas att jag köpte på en blogsale i somras, när jag hade en orange period och av någon anledning köpte flera orangea lack. Jag har tre lager lack på bilden, och jag minns att det var ganska jobbig formula, blev strimmigt och så vidare. Jag tror att jag har överlack på bilderna, och överlacket jämnar helt klart ut strimmigheten så att det inte syns, men eftersom jag redan hade köpt Essie Fear or Desire i ungefär samma veva, och de var ganska lika, bestämde jag mig för att inte behålla detta utan bytte bort det i bytesgruppen på Facebook. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0