L'oréal #305 Dating Coral

I somras, ungefär när vi flyttade, hade jag en period när jag faktiskt bytte bort och till mig några nya lack på Facebook. Detta var nog bland de första jag bytte. :) 
 
 
 
 
L'Oréals lack hör inte till de jag skulle gå och köpa själv i butik. Tycker inte de är speciellt prisvärda eller har några intressanta färger. Men här blev jag faktiskt positivt överraskad. Jag gillar denna färg riktigt mycket. Ett korallfärgat, lättlackat lack som har en vacker lyster. Detta är två lager. Vill minnas att formulan var ganska tjock, men ändå mycket lättkontrollerad. Penseln är ren perfektion. 
 
Jag går fortfarande inte och köper L'Oréal själv i butik, men kan absolut tänka mig att byta till mig fler. :) 

Kommentarer
Postat av: HelenaR

Väldigt snyggt! :)

Svar: Ja, den är svår att inte gilla :)
Honmednaglarna

2014-01-04 @ 11:07:54
URL: http://www.imakeyousmile.se
Postat av: Sannas Naglar

Jag har ganska många Loreal-lack, eftersom min Åhléns ofta rear ut dem. Men 70kr är på tok för dyrt för ynka 5ml! Du har verkligen gjort ett bra byte, färgen ser underbar ut!

Svar: Åh, på rea kan jag också tänka mig att köpa dem, men har än så länge inte sett dem på rea häromkring :)
Honmednaglarna

2014-01-04 @ 11:13:07
URL: http://www.sannasnaglar.blogspot.se
Postat av: Evelinasfina skönhetsblogg

Riktigt snyggt tycker jag :)

Svar: Jag med! ^^
Honmednaglarna

2014-01-04 @ 22:28:36
URL: http://evelinasfina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0