Gradient Dotticure

 
Idag tänkte jag bjuda på en nail art som det var ganska längesen jag gjorde; i somras någon gång tror jag.
 
 
 
Det här är som ni ser en gradient i olika färger, jag är faktiskt inte helt säker på vilka det är jag använt. Jag vet att den lila som jag även använt till prickarna är China Glaze That's Shore Bright (av någon anledning verkar jag inte ha tagit någon bild på bara den) från sommarkollektionen Sunsational, och jag är ganska säker på att den rosa ute på tipparna är Flip Flop Fantasy.
 
Tankarna med denna designen var att den skulle bli lite som den där tejpmanikyren jag visade för lite sen, att prickarna liksom ska fadea ner i bakgrundsfärgen men att man slipper allt pill med striping tape. Det blev inte riktigt så bra som jag hade önskat, men provar antagligen detta igen så småningom. :) 

Kommentarer
Postat av: Nageldraken

Snygg manikyr! Jag gillar hur det lila i gradienten tas upp i prickarna.

Svar: Tack! :) :) Jo, det var ju det som var tanken, så då får man väl säga att jag lyckades ^^
Honmednaglarna

2014-01-07 @ 13:59:39
URL: http://nageldraken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0