China Glaze Sun of a Peach

Idag hade jag egentligen tänkt vara med på NailArt Sunday, men tiden gick inte riktigt ihop. Dessutom är jag inte så mycket för att måla nail art på beställning, så försöker passa på att vara med mer när det är fritt val. :P
 
Idag har det varit särskilt grått och tråkigt ute, så jag tänkte försöka liva upp med ett riktigt sommarlack!
 
 
 
 
 
Sun of a Peach från China Glazes sommarkollektion (förra årets sommarkollektion får man väl säga nu) Sunsational är ett sånt där lack jag bara älskar. ÄLSKAR! Orange är väl ingen färg som jag i vanliga fall avgudar, men persikofärgat neon? Ja tack! 
 
Jag vill minnas att det blev väldigt strimmigt, även efter att det var heltäckande (tre lager), men ett lager snabbtorkande överlack jämnade ut det hela och gav denna supervackra färg och finish. Helt klart en av det gångna årets stora favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0