China Glaze Man Hunt

Av någon anledning har jag använt massvis med blå lack det senaste halvåret eller så, så jag kan ännu en gång vara med på Blå Måndag
 
 
En enda bild får ni bara idag dock, eftersom detta var lacket jag slängde på på julafton när jag skulle göra min fina men dock lite tidskrävande tomtens-släde-manikyr. Var rätt stressad, så det blev inte så värst många bilder och alltså bara en som var hyfsad. 
 
Man Hunt heter detta lack och kommer från China Glazes höstkollektion On Safari från 2012. Detta var två ganska okomplicerade lager, men en stressad lackare gör alltså att kanterna inte blir så värst fina. Torkar annars väldigt glansigt och fint som ni ser, och gillar man blått är detta verkligen en vacker nyans. 

Kommentarer
Postat av: Blowfish

Snyggt! :)

Svar: Tack :)
Honmednaglarna

2014-01-06 @ 21:47:56
URL: http://makeupbyblowfish.blogspot.com
Postat av: Anki

Mycket vackert!

2014-01-07 @ 06:14:05
URL: http://www.annkicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0