China Glaze Concrete Catwalk

Idag har varit en lååång dag, steg upp klockan fem i morse för att åka till Kalmar och ha föreläsning, och kom hem klockan sex på kvällen. Pendlandet tar på krafterna ibland! När jag kom hem lyxade jag dock till det med att beställa hämtmat; riktigt goda hamburgare (inte snabbmats-kebabhaksburgare, utan riktiga restaurangburgare) från ett ställe ett par kvarter härifrån, och nu sitter jag och myser i min sambos mysigaste, mjukaste, varmaste huvtröja i soffan. 
 
Jag tänkte spara den senaste nail arten och visar istället idag en swatch till, en ganska ojulig sådan, Concrete Catwalk från China Glaze Metrokollektion. Det var denna grå nyans jag använde under årets första juldesign som jag visade häromdan, den med jultröjemönstret. :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta är två lager av Concrete Catwalk. Den har en härlig creme-finish som jag gillar, den är täckande och är lättmålad, flyter på väldigt smidigt och bra på naglarna. Det finns inget att klaga på! :) 
 
English:
I've had a really long day today, due to my commuting back and forth to school to a town about 1,5 hours from here. But now I've spent the evening snuggling up in my boyfriend's softest coziest hoodie, so no complaints here. :) I thought I'd show you another swatch today, of the very un-christmas-y creme polish Concrete Catwalk from China Glazes fall collection 2011, Metro. This was the one I used as a base colour to the lovely sweater nail art I showed the other day! This is two coats of Concrete Catwalk, and it covers really well and has a nice flow to it, it evens out very nicely on its own. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0