Seizethenail

Jag brukar normalt sett inte skriva enskilda inlägg där jag tipsar om andra bloggare, men för bara några dagar sen fick jag en kommentar av Bella som skriver SEIZETHENAIL, en blogg som jag helt har missat tidigare. Bella gör helt sjukt vacker nail art, så om ni också missat henne tycker jag ni ska besöka hennes blogg nu på momangen. Jag skojar inte, ni FÅR inte missa henne, i alla fall inte om ni älskar nail art som jag. Jag blir sjukt inspirerad och även en nypa avundsjuk när jag besöker hennes blogg. :) 
 
Nu råkar hon också ha en giveaway där man kan vinna massa skojiga nagelprylar, som jag så klart passar på att tipsa om samtidigt! Men som sagt, missa inte att följa henne, för hennes nail art är fantastisk! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella/seizethenail

Men gud! Jag blir alldeles rörd! Tack så mycket för de fina orden!! Jag har följt din blogg ett tag och tycker att du är så himla duktig och inspirerande! Tack snälla! :)

Svar: Jag säger bara som jag tycker, du är värd alla fina ord! :):)
Honmednaglarna

2014-08-15 @ 18:35:17
URL: http://seizethenail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0