Isadora 731 Silver Sky

Godmorgon alla!
 
Denna helgen är det grejer igång på stan igen, så igår var jag ute med vänner mycket senare än jag brukar. Hade väldigt trevligt då det var gamla kompisar som jag inte träffar så ofta, men idag är jag trött som sig bör. Vädret är rätt mulet dock, så man slipper det där dåliga samvetet av att inte gå ut, så jag kan sitta inne hela dagen om jag vill. :) 
 
Idag visar jag ett lack som har nästan samma färg som himlen idag: Isadora Silver Sky.
 
 
 
 
Detta är två väldigt lättlackade lager. Jag gillar detta lacket, finishen är intressant. Ett diskret lack som det ändå händer lite med. :) 

Kommentarer
Postat av: Nageldraken

Mycket vackert lack, jag gillar såna där blågrå nyanser.

Svar: Jag med, tycker de är vilsamma och trevliga. :)
Honmednaglarna

2014-08-02 @ 16:48:07
URL: http://www.nageldraken.se
Postat av: My Nail Polish Online

Ett jättefint lack! Lugnt och behagligt :)

Svar: Precis! :)
Honmednaglarna

2014-08-04 @ 08:55:11
URL: http://www.mynailpolishonline.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0