Flowers Dotticure

Idag blir det nail art igen! Jag älskar verkligen nail art. Jag blir så glad av att kunna kika ner på naglarna och se nånting vackert, eller att surfa runt på bloggar fulla med nagelkonst! 
 
 
 
Detta är en rätt enkel nail art, men jag gillar den ändå. Jag har använt Ciaté Palm Tree som basfärg, svampat på China Glaze Running in Circles och H&M I'm Not A Kiwi lite random för att få lite härlig struktur, och sedan duttat dit små blommor med ett dotting tool och Zoya Darcy samt China Glaze Bottoms Up. Jag hade önskat att Bottoms Up skulle ha framträtt lite mer neonigt, den blev lite blekare än jag hade tänkt mig. Men tycker det blev ganska fint ändå. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0