OPI Vesper

Jag föll aldrig för de där texturlacken som har blivit så populära hos varenda märke det här året. Det enda jag kände mig sugen på var Vesper, som jag kände att jag måste ha när jag sett det hos Nailtastic
 
 
 
 
När jag väl hade prövat det kände jag mig dock väldigt besviken, jag gillade det inte alls! Så det slutade faktiskt med att jag bytte bort det i bytesgruppen på Facebook, och har sedan inte köpt några fler texturlack, även om t.ex. Isadoras Sugar Crush-lack har sett väldigt fina ut på vissa swatchbilder. 
 
Vesper var dock väldigt lättlackat, lättkontrollerat och täckte bra; tre lager har jag på bilderna. Liquid Sand var dock inte min grej, helt enkelt. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0