Ciaté Mini Mani Month 2013

Visst är det alla nagelnördars dröm att få ett nytt nagellack varje dag i 24 dagar?
 
Mina likar i en av nagelgrupperna på Facebook uppmärksammade mig häromdan på att Ciaté har en julkalender för oss nagellacksälskare! Mini Mani Month innehåller massa nagellack från Ciaté i minivariant, 5 ml ska de visst innehålla, lika mycket som Depend-lacken alltså. Några av luckorna ska också innehålla glitter och kaviarpärlor. Jag blev förstås genast lite sugen, men tveksam inför priset på som lägst 570 kr, och bestämde mig för att avvakta och se om Kicks kanske skickade ut någon rabattkupong snart, men när jag sen gick in på hemsidan igår upptäckte jag att de var slut där, och då MÅSTE jag förstås ha tag i den! Googlade som en galning, men hittade den bara dyrt utomlands.
 
 
 
Idag frågade jag i Lacka-Byt-gruppen och fick veta att Eleven hade dem kvar i lager, och att man dessutom kunde få 20% rabatt med koden FALL13 (vet inte hur länge koden gäller), vilket istället resulterade i 475 kr, och då försvann förstås tvekan och jag klickade hem den! Nu ser jag spänt fram emot december! :D

Kommentarer
Postat av: Emmah

Åh jag har vart så sugen på den där!! Såg att Sephora hade den också :) Men då kostar den nog också runt 500-600 kronor.. Det är ju stört dyrt :( Så synd för en fattig nagellacksälskande student!

Svar: Ah, been there, det är ju inte ofta man slänger ut 600 spänn bara så där. Jag är själv arbetslös/timanställd just nu, så min månadsinkomst är inte mycket mer än en students, men har en del ihopsparat så att jag kan unna mig om jag verkligen vill ha något då och då :)
Honmednaglarna

2013-11-17 @ 11:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0