China Glaze Surfin' For Boys

Idag har vi möblerat om i mitt rum så att min pojkvän kan komma och bo hos oss imorgon. Ska bli mysigt. Kommer bli trångt men mysigt. :) 
 
Tidigare i veckan bar jag Surfin' for Boys från China Glazes sommarkollektion Summer Neons från 2012. Mina bilder blev inte så överensstämmande, men ni ska få se dem i alla fall. Det är ju totalt omöjligt att få schyssta bilder på neonlack. 
 
 
 
 
 
De två första bilderna är mest överensstämmande. Det här är tre lager plus ett lager Essie Good to Go. Lättmålat, om än något rinnigt. Det är inte i alla ljus det ser så där löjligt neonigt ut, ibland ser det bara rött eller lite rosa ut.
 
Idag satte jag upp den sista nagelhyllan. Ska ta bilder på det imorgon och visa er. Passade även på att räkna mina nagellack: ligger just nu på 472 stycken. :) 

Kommentarer
Postat av: Elin/Nailmanic

Nej, neonlack är inget roligt att fotografera. Jag lyckas aldrig få till rätt färg. Ska bli kul att se resultatet med dina hyllor :)

Svar: Verkligen inte! Jag var för någon timme sen ute och försökte få en bra bild på I'm With the Lifeguard, det gick så där..
Honmednaglarna

2013-03-10 @ 19:55:54
URL: http://nailmanic.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0