H&M Lindalicious

Jag är verkligen sällsynt dålig på att svara på kommentarer, och idag hade jag nog rekord på antal obesvarade kommentarer, hela 27 stycken hade jag fått sedan jag skrev förra veckan, jag måste säga att jag är imponerad! Tyvärr får jag väl säga att jag även är ganska dålig på att kommentera andras bloggar också, jag vet väldigt sällan vad jag ska säga. Nu ligger jag dessutom efter väldigt mycket med bloggläsandet, tror jag har en 200 olästa inlägg på min bloglovin'! 
 
Min karl och jag är just nu mitt uppe i flyttförberedelser. Vi fick nyckeln till vår nya lägenhet idag, så tanken är att vi ska börja flytta in under helgen. Saknar fortfarande ganska mycket grejer (möbler) dock, så vi tänkte åka och second hand-fynda (förhoppningsvis!) imorgon och på söndag. Det enda vi egentligen har färdigt i möbelväg precis som vi vill ha det är en säng, haha. Vi planerar att köpa ny soffa och har spanat in ett par i en lokal möbelaffär, men tyvärr har de 8! veckors leveranstid på grejerna. :( Så jag antar att vi får dras med min gamla under tiden. Nytt soffbord vill vi med ha, och tv-bänk och köksbord med stolar (vi gjorde oss av med det mesta efter studietiden). Vi har dock en gammal kökssoffa ståendes som ska restaureras, sen ska vi in med den med! :) 
 
Jag skyller i alla fall på det över att jag är så dålig på att svara på kommentarer just nu. :) Nästa vecka börjar jag dessutom ordentligt på mitt sommarjobb, så vi får väl se hur mycket tid det blir över då, vill ju försöka lyckas få en solbränna också! Har jag förresten sagt vad jag ska jobba med? Jag ska jobba på lagret i en liten Ica-butik, med att lyfta mjölkbackar, göra hemkörningar och packa upp varor. Vi får väl se hur bra naglarna håller sig genom det! 
 
Nu till dagens lack, haha, blev lite mycket privat skit här! ;)
 
 
 
 
Lindalicious från H&M är alltså det här. Ett rödorange lack som har lite fire going on i form av vackert skimmer. Jag gillade verkligen detta! Har två lager på bilderna, och jag vill minnas att det var väldigt lättlackat. Tror att ett tredje lager inte hade skadat, hade nog gett mer djup i det. På bilderna ser två okej ut, men IRL kändes det som att tre hade behövts. 
 
Annars inte mycket att säga om det, ännu ett bra lack från H&M helt enkelt! :) 

Kommentarer
Postat av: Gelic' nail art

Ibland har man mycket för sig i livet och jag tror att alla har förståelse för det. :)
Vilket härligt orangerött lack också! :)

2013-06-29 @ 00:57:43
URL: http://gelicnailart.blogspot.se/
Postat av: Helena

Det här lacket ser ju supersnyggt ut! Det har jag totalt missat.

Kul med nya grejer, men jobbigt med flytt.

2013-07-01 @ 14:54:32
URL: http://www.lackycorner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0