Nail Art vs. Swatches

Som ni säkert alla lagt märke till så är ju inte jag någon vidare flitig nagelbloggare. Jag bloggar lite när jag har tid och lust helt enkelt, vilket betyder att ibland gör jag det varje dag, och ibland går det flera veckor mellan inläggen. Egentligen vill jag gärna blogga mer, men jag vill inte behöva anpassa mitt liv runt det, vilket gör att det är svårt att få ihop det ibland. Men jag skulle vilja fråga er vilket ni är mest intresserade av på min blogg? Är det för nail arten ni kikar in, är det swatcherna, eller de få gånger då jag skriver om nagelvård och annat relaterat? Är det kanske bara helheten? 
 
För ett tag sen räknade jag alla oprövade nagellack jag har. Med oprövade räknade jag faktiskt med dem jag använt i nail art men aldrig haft på en hel nagel. Det blev 136 stycken. Sen dess har jag köpt 7 nya. Och prövat 2. Så nu landar vi på 141 då. Med detta i åtanke funderar jag på att göra mer swatches mellan varven på nail arten. Nail art tar ju faktiskt mycket mer tid att göra, även om det är det jag tycker är roligast. Jag har aldrig lagt speciellt mycket fokus eller varit speciellt noga med swatches. Jag tycker helt enkelt att det redan finns så många bloggar som gör swatches mycket bättre än jag, och som kommer med nyheter väldigt mycket snabbare än jag. Men som sagt, jag kanske ska börja köra lite fler swatcher framöver.
 
Eller vad tycker ni? Är det något ni gärna vill se mer av här på bloggen? 
 
Den här helgen är jag för övrigt i Lund och hälsar på gamla kompisar, utan kamerasladd, så kan nästan garantera att det inte kommer bli några bildinlägg. :) Kanske imorgon när jag kommer hem. Om jag orkar. 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

För mig är det helheten, men sen älskar jag dina nailart inlägg, du är grym på det.

Svar: Tack! Mer nail art alltså.. Ska försöka jobba på det :)
Honmednaglarna

2013-01-12 @ 17:34:34
URL: http://www.colourit.se/
Postat av: Camilla

Dina nail arts är härligt, men självklart går swatches bra och jag tycker inte att det "måsta" vara nya lack alls!

Svar: Okej, kul! :) Jag har ju en hel del gamla lack som skulle behöva prövas :P
Honmednaglarna

2013-01-12 @ 18:03:42
URL: http://varavacker.blogspot.com
Postat av: Gelic' nail art

Helheten är bäst. Jag kan tycka att det är kul att se swatches även om det inte är nytt, ibland trots att det visats mycket så kanske man har missat det trots allt eller hunnit glömma mellan varven.

Svar: Okej bra! Jo, du har nog en poäng där, händer rätt ofta också att jag ser swatches och först inte alls tycker det är någonting kul, men andra gången jag ser det bara MÅSTE jag ha det :)
Honmednaglarna

2013-01-12 @ 23:26:36
URL: http://gelicnailart.blogspot.se/
Postat av: Sofie

För mig är den stora behållningen nailarten, men att blanda upp med lite swatches på de lack du använt i din nailart skulle självklart också va ett kul inslag. :)

Svar: Okej bra! Så skönt att få höra vad ni tycker! :) Jag gillar också nail art bäst som sagt, men ibland är det svårt att hinna med, och känns så tråkigt att bara blogga en gång i veckan :P
Honmednaglarna

2013-01-14 @ 18:46:22
URL: http://drops-of-color.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0