Fireworks

Jag lovade ju faktiskt bättre bilder på min nyårsmanikyr, sen ska jag väl helt ärligt säga att jag inte är säker på om det här faktiskt är bättre bilder, men det är ett försök till bättre bilder i alla fall.. Åtminstone syns färgerna lite bättre. :) 
 
 
 
 
Som sagt är det Isadoras Black Galaxy som är bakgrundsfärg. För att fyrverkerierna sedan skulle träda fram lite ordentligt mot den svarta bakgrunden målade jag faktiskt fyrverkerierna med vit akrylfärg först, och fyllde sen i med nagellack i skimriga färger. Frågan är nu bara om jag kan komma ihåg vilka färger det var... Jag vet att Kleancolors Metallic Green är med, och Zoyas Charla.. OPI GoldenEye, H&M Electric, KIKO 277, BeYu 216, China Glaze Midnight Kiss, Kleancolor Metallic Orange.. Hm det är nog dem jag kommer ihåg. Kan hända att det är någon mer, men då minns jag inte dem. Ta några färger du gillar bara :) 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh vad färgglatt och snyggt! :-) Riktigt bra gjort.

Svar: Tack tack tack! ^^
Honmednaglarna

2013-01-08 @ 12:28:51
URL: http://www.colourit.se/
Postat av: Cactus

Fortfarande fina :)

Det finns en inställning nånstans i bloggen som gör att hela inläggen visas i Google Reader och inte bara de första två raderna som det är nu, skulle inte du kunna ställa om den? Det hade varit jättesnällt och gjort mitt bloggläsande enklare :)

Svar: Hm, har du någon aning om vad det är för inställning? Har kollat lite och hittar ingenting som är så där klockrent.. Skulle det kunna ha med RSS-flöde att göra?
Honmednaglarna

2013-01-08 @ 13:23:16
URL: http://cactusnailpolish.com
Postat av: Cactus

Nu har jag bara ett konto och ingen riktig blogg hos blogg.se, så jag kan inte testa om det funkar, men jag skulle tro att det är kryssrutan "Lämna ut hela inlägg i rss-flödet" Har för mig att andra testat det och lyckats :)

Svar: Okej, jag har kryssat i den nu, funkar det? :)
Honmednaglarna

2013-01-09 @ 10:17:57
URL: http://cactusnailpolish.com
Postat av: Cactus

Ja nu funkar det! Tusen tack :)

Svar: Inga problem ^^
Honmednaglarna

2013-01-11 @ 13:22:42
URL: http://cactusnailpolish.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0